Direct wat je zoekt, direct de laagste prijs

Winkels Wat kost je badkamer?

Veelgestelde vragen

Ik ben nog geen klant?

Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Na het invullen van het registratieformulier (welke u aantreft bij uw eerste bestelling), ontvangt u per E-mail een bevestiging met uw klantgegevens. Vervolgens kunt u inloggen met uw E-mailadres en wachtwoord.

Wat is mijn Sanidirect?

Via Mijn Sanidirect (te vinden in uw bovenscherm naast het Sanidirect.nl logo) beheert u uw persoonlijke gegevens en voorkeuren. Hier kunt u bijvoorbeeld uw klantgegevens wijzigen. Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke klantengegevens onder Mijn Sanidirect dient u in te loggen met uw E-mailadres en wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt?

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, klik dan in uw rechter bovenscherm op Mijn Sanidirect. Klik op wachtwoord vergeten? en vul uw E-mail adres in. Klik op 'Mijn wachtwoord opvragen' en uw wachtwoord zal naar uw E-mail adres worden gestuurd.

Hoe registreer ik mij bij Sanidirect?

Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Om klant te worden dient u, wanneer u 'naar de kassa' gaat bij uw eerste bestelling, uw persoonlijke gegevens in te vullen in het registratieformulier.Volg hiervoor de instructies. Dit is éénmalig en nodig om ervoor te zorgen dat iemand anders geen misbruik kan maken van uw gegevens. Na het invullen van het registratieformulier ontvangt u per e-mail een bevestiging met uw klantgegevens. Bij iedere volgende bestelling kunt u inloggen met uw E-mailadres en wachtwoord. Let op!: U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Is het belangrijk dat ik uitlog?

Indien u ingelogd bent, maar geen bestelling heeft geplaatst, is het verstandig om uit te loggen. Indien u het browservenster niet sluit, kan een gestarte sessie in onze webshop actief blijven. Indien u uw PC onbeheerd laat, kan iemand op uw PC onder uw naam een bestelling plaatsen of uw gegevens wijzigen. Om uit te loggen gaat u naar 'Mijn Sanidirect' (te vinden in uw bovenbalk naast het Sanidirect.nl logo) en klikt u op uitloggen. U wordt vervolgens uitgelogd. U kunt dan vanzelfsprekend op 'n later tijdstip weer inloggen.

Privacy

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Om het winkelen bij Sanidirect zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren en u producten aanbevelen die u mogelijk interessant vindt. Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Sanidirect is verantwoordelijk voor de verwerking van uw gegevens. Sanidirect is gebonden aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Alle gegevens die u ons doorgeeft, worden door beveiligd ons opgeslagen en alleen door ons gebruikt. Wij gebruiken uw gegevens voor onze interne automatische verwerking om verantwoord het klantenbeheer en de bedrijfsvoering voor verkoop te kunnen doen. Lees verder ons privacy statement bij klantenservice. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.Het adressenbestand van Sanidirect.nl kan niet worden opgevraagd door derden. Mocht door onmacht onze gegevens alsnog in handen van derden komen, dan is Sanidirect.nl daar niet aansprakelijk voor. Sanidirect zal zich tot zijn uiterste inspannen om uw gegevens te beschermen.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via Mijn Sanidirect (te vinden in uw bovenscherm naast het Sanidirect.nl logo) beheert u uw persoonlijke gegevens en voorkeuren. Hier kunt u bijvoorbeeld uw klantgegevens wijzigen. Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke klantengegevens onder Mijn Sanidirect, dient u in te loggen met uw E-mailadres en wachtwoord. Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Na het invullen van het registratieformulier (welke u aantreft bij uw eerste bestelling), ontvangt u per e-mail een bevestiging met uw klantgegevens. Vervolgens kunt u inloggen met uw E-mailadres en wachtwoord.

Kijk voor meer informatie over registreren onder: klantenservice > Uw gegevens > Registreren. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, klik dan in uw rechter bovenscherm op 'Mijn Sanidirect'. Klik op 'Wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mail adres in en klik op 'Mijn wachtwoord opvragen'. Uw wachtwoord wordt naar uw mailbox gestuurd.

Bestellen

Een product zoeken?

Bij het webwinkelen kunt u natuurlijk geheel vrijblijvend direct vergelijken. In de linkerkolom van onze pagina kunt u kiezen uit specifieke categorien. Mocht u willen zoeken middels de zoekfunctie? Ook deze button vindt u in uw linkerkolom. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment.

Hoe bestel ik een product?

Mocht u een artikel naar wens hebben gevonden, dan kunt deze toevoegen aan uw winkelwagen. Klik op de button "Voeg Toe>>". Het aantal is standaard ingesteld op 1, maar dit kunt u in de winkelwagen per artikel wijzigen. Kies "<< Verder winkelen" indien u nog andere artikelen wil toevoegen aan uw winkelwagen. U gaat dan terug naar de laatst geraadpleegde pagina. Om uw bestelling af te rekenen (controleer of de door u in de winkelwagen geplaatste artikelen juist zijn ) kiest u "Verder met bestellen". Doorloop de resterende stappen om uw bestelling af te ronden.

Uw Gegevens

Waarom moet ik mijn gegevens achter laten?

Om bij Sanidirect te kunnen bestellen hebben wij uw gegevens nodig.Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Om klant te worden dient u, wanneer u 'naar de kassa' gaat bij uw eerste bestelling, uw persoonlijke gegevens in te vullen in het registratieformulier.

Klik onder "dit is mijn eerste bestelling bij Sanidirect" op de button "klik op volgende stap >>" button en volg de instructies.

Dit is eennmalig en nodig om ervoor te zorgen dat iemand anders geen misbruik kan maken van uw gegevens. Na het invullen van het registratieformulier ontvangt u per e-mail een bevestiging met uw klantgegevens. Bij iedere volgende bestelling kunt u inloggen met uw E-mailadres en wachtwoord

Let op!: U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. U dient deze aan te vinken, alvorens u verder kunt naar de volgende stap.

Betaling

Uniek aan onze Sanidirect webstore is dat wij geen aanbetaling vragen. U betaalt op het moment als u de goederen komt ophalen of op het moment van bezorgen. Makkelijker kan niet. In uw bestelling geeft u aan voor welke u kiest. Wilt u alsnog on line betalen bieden wij u iDeal.

Kan ik Pinnen?

Vanaf 100 euro kunt u de online aankopen betalen op het moment dat de goederen worden afgeleverd. Het geld kunt u contant betalen, maar u kunt ook het bedrag gemakkelijk en veilig pinnen bij de chauffeur. Deze heeft hiervoor een mobiel PIN-apparaat bij zich.
Let wel op het maximaal te pinnen bedrag, in veel gevallen is er een daglimiet van €2500. Informeer voor een tijdelijke verhoging bij uw bank.

Bancontact/Mister Cash

(Vanaf 100 euro)

Belgische klanten kunnen ook betalen bij levering met hun Bancontact/Mister Cash pas, indien de bankpas is voorzien van het Maestro logo.
Online betalen met Banconctact/Mister Cash is momenteel niet mogelijk.

Hoe werkt iDeal?

Betalen met iDeal doet u in een paar stappen
  1. U bestelt een product
  2. Kies iDeal als betaalmethode
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  4. U komt direct in het bekende internetbankier programma van uw bank
  5. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  6. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  7. U ontvangt een bevestiging van uw bank

Is iDeal veilig?

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Levering

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten bedragen 5% van het orderbedrag, met een maximum van 150 euro.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging van uw bestelde artikelen worden door onze eigen chauffeurs bij u bezorgd. Wanneer u al volledig betaald heeft en het artikel leent zich hier voor en u geeft daar zelf de voorkeur aan, zal het produkt met een pakketdienst bezorgd worden.

Levering in het Buitenland?

Alle goederen worden door Sanidirect in zowel Nederland als Vlaanderen thuisbezorgd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u een keuze van de beschikbare vrije bezorgdata. Hier maakt u uw eigen keus en wij zullen op die datum bij u bezorgen. …Èn werkdag voor de levering kunt u indien van toepassing bij Track and Trace bekijken in welk tijdblok wij komen bezorgen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Bij Sanidirect maakt u zelf uw keus.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wij gaan ervan uit dat alles van tevoren goed is besproken. Bent u op het laatse moment door een spoedgeval niet thuis, dan zullen wij u telefonisch benaderen voor een nieuwe afspraak. Verwacht onze chauffeur dat hij eerder of later dan het aangegeven tijdblok bij u zal arriveren, dan zal hij ruim van te voren telefonisch contact met u opnemen.

Wat is de uiterlijke leveringstermijn?

De bezorgkalender wordt altijd voor de komende 4 weken gevuld. Wilt u later geleverd krijgen,dan wordt een bepaalde leverweek aan u gevraagd. U zult dan 2 weken van te voren telefonisch benaderd worden voor een afspraak.

Wat te doen wanneer het verkeerde product is geleverd?

Voor alle service vragen en meldingen kunt u terecht bij het hoofdstuk service meldingen. Indien dit programma u niet afdoende kan helpen, wordt gevraagd tijdens kantooruren te bellen naar het service nummer.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Bestellingen kunt u altijd zelf ophalen. U kan bij het plaatsen van de bestelling de ophaaldag ingeven. Als u deze wil verplaatsen of vervroegen dient u de afdeling planning te bellen. Binnen 1 uur staat dan de bestelling voor u klaar.

Wordt mijn bestelling ook op zaterdag geleverd?

Voorlopig wordt er nog niet op zaterdag geleverd.

Hoe werkt track & Trace?

Bij Track & Trace kunt u de orderstatus volgen. Hier kunt u de orderbevestiging en pro-forma factuur afdrukken en kunt u de dagen en tijden van bezorgen terugvinden. Om deze gegevens op te vragen dient u het ordernummer en de postcode in te voeren.

Garantie en service

Mijn bestelling is niet compleet?

U heeft de verplichting om de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Een eventuele reclame met betrekking tot de hoeveelheid geleverde producten dient binnen 2 dagen na aflevering per e-mail aan Sanidirect te worden bericht, bij gebreke waarvan de op de afleverbon genoemde hoeveelheden dwingend bewijs tegen de koper opleveren.

Heb ik garantie op gekochte producten?

Sanidirect biedt op het verkochte artikel de garantiebepalingen, welke ter zake door haar toeleveranciers worden bepaald. De door Sanidirect geboden garantiebepalingen beperken zich te allen tijde tot zich voordoende fabrieksfouten. Problemen die optreden aan het gekochte artikel, die veroorzaakt worden door onjuist gebruik, buitengewone krachten die op het artikel worden uitgeoefend en/of enige vorm van slijtage, zijn uitgesloten om voor garantie in aanmerking te komen.De door Sanidirect als garantie aangeboden bepalingen, doen niets af aan de rechten die de klant jegens Sanidirect kan doen gelden, op grond van de Wet Koop op Afstand. Heeft u toch de indruk, dat een door u bij ons gekocht product na enige tijd problemen veroorzaakt en het binnen de geldende garantietijd en garantiebepalingen valt, neem dan contact met ons op. Het is meestal beter om gelijk een digitale foto te maken en mee te sturen bij de navraag over het probleem. Wij kunnen ons dan een duidelijker beeld vormen van de situatie en zo u misschien al snel op weg helpen. Een klacht zal door Sanidirect uiterlijk binnen dertig (30) dagen worden afgehandeld. Mocht dit door welke oorzaak dan ook niet lukken, dan zal de klant op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur. Wij zullen het probleem vervolgens zo snel mogelijk behandelen en u zult per omgaande een bericht van ons ontvangen over de afhandeling.

Het product is defect?

Heeft u toch de indruk, dat een door u bij ons gekocht product na enige tijd problemen veroorzaakt en het binnen de geldende garantietijd en garantiebepalingen valt, neem dan eerst contact met ons op. Het is meestal beter om gelijk een digitale foto te maken en mee te sturen bij de navraag over het probleem. Wij kunnen ons dan een duidelijker beeld vormen van de situatie en zo u misschien al snel op weg helpen. Een klacht zal door Sanidirect uiterlijk binnen dertig (30) dagen worden afgehandeld. Mocht dit door welke oorzaak dan ook niet lukken, dan zal de klant op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur. Wij zullen het probleem vervolgens zo snel mogelijk behandelen en u zult per omgaande een bericht van ons ontvangen over de afhandeling.

Algemeen

Is de site en internetpagina altijd up to date?

De site www.Sanidirect.nl wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid beheerd. Het is toch nog mogelijk dat informatie op de site verouderd of niet juist is. Afbeeldingen en kleuren kunnen afwijken van de werkelijkheid. Aan de juistheid van deze informatie kunnen geen enkele rechten worden ontleend. Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van typefouten. Voor de gevolgen van typefouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.