De afhaal en bezorg methodes

Er zijn diverse afhaal en bezorg methodes mogelijk:

Thuis laten bezorgen

Wanneer je je bestelling online plaatst, wordt deze gratis thuisbezorgd vanaf een bestelwaarde van €50,-. Wanneer je bestelling minder dan €50,- bedraagt, vragen wij een bezorgvergoeding van €4,95. Afhankelijk van het type product, wordt de bestelling door PostNL thuisbezorgd of door onze eigen chauffeurs:

  • Bezorging door PostNL: kleinere producten (zoals kranen en accessoires) worden verzonden met PostNL. Wanneer de producten op voorraad liggen, zullen deze de volgende dag in huis zijn.
  • Bezorging door onze eigen chauffeurs: grotere producten (zoals badmeubels, douches en baden) worden bezorgd door onze eigen chauffeurs. Wanneer de producten op voorraad liggen, kunnen deze binnen 2-3 dagen in huis zijn.

Afhalen

Wanneer je je bestelling online plaatst of in de winkel, kun je ervoor kiezen om deze af te halen in de winkel of in ons magazijn in Waalwijk. Afhalen is altijd gratis!

  • Afhalen in de winkel: wanneer je je bestelling online plaatst, kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je de bestelling zelf in de winkel komt afhalen. Kies het dichtstbijzijnde filiaal en de voorkeursdatum waarop je de bestelling wilt halen. De specialist van het betreffende filiaal zal vervolgens contact met je opnemen wanneer de bestelling binnen is.
  • Afhalen in het magazijn in Waalwijk: in Waalwijk is ons grote magazijn gevestigd. Het is ook mogelijk om hier je producten af te halen. De openingstijden en adresgegevens vind je hier (routebeschrijving). Let op: de afhaalbalie is momenteel enkel open op afspraak.

Levertijden

Veel producten hebben wij op voorraad in ons eigen magazijn waardoor deze de volgende dag al geleverd kunnen worden. De exacte levertijd van de producten vind je op onze website op de productpagina of kan de specialist in de winkel voor je opzoeken. Daarnaast hebben wij in de winkel ook veel producten op voorraad die je direct kan meenemen. Handig wanneer je meteen aan de slag wilt!

Wij streven ernaar om een complete badkamer binnen 2 weken te leveren.

Het kiezen van een bezorg- of afhaaldatum

Je kunt zelf een bezorg of afhaaldatum kiezen op de dag wanneer het jou het beste uitkomt. Dit is uiteraard wel afhankelijk van de voorraadstatus van het artikel. Wanneer je bestelling door onze eigen chauffeurs geleverd wordt, speelt het betreffende postcodegebied ook een rol hierin. Vanwege milieuoverwegingen bezorgen we namelijk niet iedere dag in ieder postcodegebied.

Het tijdstip van levering

De bezorgdatum kun je zelf kiezen, maar het tijdstip van levering helaas (nog) niet. Wel kunnen wij een indicatie geven:

  • Verzending via PostNL: Via de Track & Trace code kun je je bestelling volgen. Vaak vind je hier ook een indicatie van het tijdstip van leveren.
  • Verzending via onze eigen chauffeurs: één werkdag voor levering kun je in ‘Mijn orderstatus’ terugvinden in welk dagdeel jouw bestelling geleverd wordt. Bovendien bellen onze chauffeurs een half uur van te voren zodat je niet voor niets thuis hoeft te wachten.

De bezorgkosten

Wanneer je je bestelling online plaatst, wordt deze gratis thuisbezorgd vanaf een bestelwaarde van €50,-. Wanneer je bestelling minder dan €50,- bedraagt, vragen wij een bezorgvergoeding van €4,95.

Service bij levering

De service die je krijgt bij levering is afhankelijk van de bezorgmethode. Wanneer je bestelling wordt bezorgd door PostNL, zullen zij het pakket aan de deur afgeven. Wordt je bestelling geleverd door onze eigen chauffeurs? Dan zullen zij het pakket op de gewenste plaats in huis zetten, indien hier voldoende ruimte voor is en ze met zijn tweeën komen. Bovendien bellen onze eigen chauffeurs een half uur van te voren, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven wachten.

De bestelling is niet geleverd

Is je bestelling niet geleverd op de afgesproken dag? Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Het kan zijn dat je onverhoopt niet thuis was. In dat geval vind je een kaartje door de brievenbus van PostNL met daarop de vervolgstappen of een kaartje van onze eigen chauffeurs. In het laatste geval zal onze klantenservice zelf contact met je opnemen om een nieuwe verzenddatum af te spreken. Je kunt natuurlijk ook zelf even contact opnemen met onze klantenservice.
  • Het kan zijn dat PostNL de levering heeft opgeschoven. Wanneer je een Track & Trace bericht hebt ontvangen, kun je deze het beste even controleren voor eventuele vertragingen.

Leveringsfouten

Het is erg belangrijk dat je bij levering de producten goed controleert: is je bestelling compleet? Zijn er producten beschadigd? Zijn de juiste artikelen geleverd? Wanneer dit niet het geval is, moet je dit binnen 2 dagen aangeven bij onze klantenservice. Wij zullen er dan alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.