Betaling

Bij Sanidirect zijn er verschillende betaalmogelijkheden mogelijk. Lees hieronder alles over de betaling.

1. De betaalmogelijkheden

Je kunt kiezen uit diverse betaalmogelijkheden, vooraf of direct bij levering. Bij alle opties zijn geen extra kosten verbonden.

Enkele dagen vooraf betalen via ‘Mijn orderstatus’

Wanneer je de producten in de winkel koopt, kun je ervoor kiezen om enkele dagen voordat je bestelling geleverd wordt, deze te betalen via ‘Mijn orderstatus’. ‘Mijn orderstatus’ is een veilige online omgeving van Sanidirect waar je je order kan inzien. Hierin heb je ook de mogelijkheid om via iDEAL heel gemakkelijk en snel het juiste bedrag over te maken. En dit uiteraard super veilig!

PIN direct bij levering of afhalen

Betaal direct bij levering met PIN. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Pinnen kan in de winkel en bij ons afhaalmagazijn in Waalwijk. Ook hebben onze eigen chauffeurs een mobiel PINapparaat bij zich. Let er wel op dat de bank in veel gevallen een daglimiet van €2.500 heeft ingesteld. Het is slim om dit daglimiet (tijdelijk) te verhogen wanneer je een groter bedrag moet pinnen.

Direct bij aankoop via iDEAL

Met iDEAL kun je gemakkelijk en veilig online betalen, direct wanneer je je bestelling online plaatst. Dit doe je door middel van de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank.

Vooraf betalen via overboeking

Wanneer je voor overboeking kiest, kun je via je eigen vertrouwde bankomgeving de betaling verrichten.

Welke betaalmethode je kunt kiezen, hangt af van de gekozen bezorgmethode:

  • Bezorging door PostNL: vooraf met iDEAL of overboeking
  • Bezorging door eigen chauffeurs: vooraf met iDEAL, overboeking of direct bij levering met PIN
  • In de winkel: direct bij levering met PIN of vooraf via iDEAL, overboeking
  • Afhalen in het magazijn in Waalwijk: direct bij levering met PIN of vooraf via iDEAL of overboeking

2. Het bouwdepot

Het is mogelijk om bij Sanidirect je nieuwe badkamer te financieren vanuit het bouwdepot. Dit doe je door bij de betreffende geldverstrekker een declaratieformulier op te vragen. Vul deze in en stuur deze weer terug met de door jou ondertekende kopieën van de betreffende rekeningen. Let wel op dat niet alles uit het bouwdepot gefinancierd mag worden. Alleen de materialen die je niet mee kan nemen bij een verhuizing mogen hiermee bekostigd worden. Twijfel je hierover of wil je graag meer informatie over het bouwdepot? Neem dan contact op met onze klantenservice.

3. Achteraf betalen

Bij Sanidirect is het niet mogelijk om je bestelling achteraf te betalen.

4. Bevestiging van de betaling

Betaal je via iDEAL of overboeking? Dan ontvang je enkele minuten nadat je de betaling hebt verricht een bevestiging via de e-mail. Is dit niet het geval? Controleer dan je bankrekening of er geld is afgeschreven. Zo niet, plaats dan de bestelling opnieuw. Als er wel geld is afgeschreven van je bankrekening, is er waarschijnlijk een verkeerd e-mailadres ingevuld. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen in het systeem je bestelling controleren.

Betaal je via 'Mijn orderstatus'? Dan kan het twee dagen duren voordat dit is verwerkt in 'Mijn orderstatus'.

5. Facturen

Wanneer je je bestelling geplaatst hebt, ontvang je bij levering een factuur met daarop je ordernummer. Dit is tevens je aankoopbewijs.