Direct wat je zoekt, direct de laagste prijs

Winkels Wat kost je badkamer?

Aanvullende voorwaarden - Kopen in de webwinkel

Het Koopproces bestaat bij ons uit de volgende stappen:
  1. Webwinkelen

    Bij Sanidirect koopt u de bekendste A-merken tegen internetprijzen. Op de homepage treft u de aanbiedingen van de maand. Deze koopt u direct op het web of in de winkel. Heeft u zich goed georienteerd en zoekt u een speciaal product of merk gebruik dan de zoekfunctie of kies een productcategorie in de bovenbalk. In de linkerkolom verschijnt "Direct Hulp Bij Winkelen". Doorloop het keuze menu om uw koop te vereenvoudigen. Bij Sanidirect hebben wij slim voor u ingekocht. Zo profiteert u mee en bieden wij u de slimste koop van de beste A merken tegen de laagste prijs. Door op het geselecteerde product te klikken komt u op de productpagina. Hier staat meer informatie en aanverwante producten. Sanidirect biedt u ook de mogelijkheid complete wandclosets, badkamer en wastafelsets te kopen. Eenvoudig en direct webwinkelen. Maar liefst 12 slimste-koop-badkamers zijn voor u samengesteld. Maak uw keuze en u heeft direct zicht op alle producten en accessoires van de betreffende badkamer, wandcloset of wastafelmeubel. Met de button 'plaats in mijn winkelwagen' plaatst u de geselecteerde producten in uw winkelwagen. U kunt verder winkelen of uw bestelling plaatsen. Om daadwerkelijk te bestellen, klikt u in de rechter benedenhoek op 'Naar de kassa' Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. Het aantal is standaard ingesteld op 1, maar dit kunt u in de winkelwagen per artikel wijzigen. Controleer of de door u in de winkelwagen geplaatste producten juist zijn en kies voor 'Volgende stap'. Let op! In het bestelproces wordt u gevraagd akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Kijk voor meer info over de algemene voorwaarden onder: klantenservice > Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.

  2. Overzicht van uw bestelling

    Hier vindt u alle te bestellen artikelen. U kunt uw bestelling controleren, voordat u verder gaat naar het plaatsen van de bestelling. Tevens is dit de laatste mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen.

  3. Vul uw gegevens in

    Om uw bestelling te plaatsen dient u zich als klant te registreren. Om klant te worden, dient u uw persoonlijke gegevens in te vullen. Dit is éénmalig en nodig om ervoor te zorgen dat iemand anders geen misbruik kan maken van uw gegevens. Na het invullen van het registratieformulier ontvangt u per e-mail een bevestiging met uw klantgegevens. Als bestaande klant dient u in te loggen met uw emailadres en wachtwoord waarna automatisch uw gegevens verschijnen. In dit geval hoeft u niet alles opnieuw in te vullen, tenzij er een wijziging heeft plaatsgevonden in uw gegevens. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, klik dan op de link 'wachtwoord vergeten' en volg de instructies. U krijgt dan een email van Sanidirect met uw wachtwoord. Zijn al uw gegevens ingevuld en juist? Ga dan verder met bestellen.

  4. Afhalen / leveringsinformatie en methode

    Elke bestelling heeft een factuur. Als eerste stap controleren wij de adresgegevens voor de factuur en vervolgens de leveringsgegevens. U kunt uw bestelling laten bezorgen of komen ophalen. Vink de optie van uw keuze aan. Sanidirect heeft een groot deel van het assortiment op voorraad. Dit biedt u de mogelijkheid om uw producten direct op te halen. Wij bieden u de gelegenheid om met pin te betalen bij ophalen of bezorgen. Makkelijker kunnen wij het u niet maken. Kiest u ervoor om uw bestelling te laten bezorgen, maak dan een keus uit de bezorgopties. Vink hiervoor de bezorgoptie aan. Kijk voor meer info over het ophalen van uw product onder: Klantenservice > Ophalen > Uw bestelling ophalen. Kijk voor meer info over het laten bezorgen van uw product onder: klantenservice > Bezorgen> Bezorging van uw bestelling.

  5. Pinnen of online betalen met iDEAL

    Bent u niet in de gelegenheid om bij het ophalen of bezorgen met Pin te betalen kunt u kiezen om met iDeal online te betalen. Kijk voor meer informatie over de betaalmethodes onder: veelgestelde vragen > Betaling. Vergeet vervolgens niet, als u klaar bent met winkelen, uit te loggen. Dit is om te voorkomen dat iemand anders op uw computer onder uw naam een bestelling plaatst of uw gegevens wijzigt. Kijk voor meer informatie over uitloggen onder: klantenservice > Uw gegevens > Uitloggen.

  6. Bestelling plaatsen

    In het besteloverzicht staan uw klantgegevens, uw keuze voor direct ophalen of bezorgen en uw betalingswijze. Door op 'bestelling plaatsen' te klikken plaatst u uw bestelling. U krijgt vervolgens van Sanidirect een bevestiging van uw bestelling. Hierin staan uw en onze gegevens vermeld.

  7. Sanidirect order bevestiging & check

    Heeft u voor direct ophalen gekozen dan krijgt u, nadat uw bestelling door de Sanidirect orderverwerking zorgvuldig is gecontroleerd, per mail een ophaalbericht. Hierin staat een order/factuurnummer. Print het ophaalbericht uit of schrijf het order/factuurnummer op. Neem dit mee als u de producten komt ophalen. Zijn er eventuele onvolkomenheden dan nemen wij direct contact met u op. Uw bestelling wordt in het magazijn gereed gemaakt. Heeft u gekozen voor bezorgen dan krijgt u van ons een bevestiging met de datum van de levering. De bezorgdatum heeft u bij het bestellen al gekozen. In deze bevestiging staat de link naar 'track and trace' waar ook de orderbevesting afgedrukt kan worden.

Mijn Sanidirect

Via 'Mijn Sanidirect' (te vinden in uw bovenscherm naast het Sanidirect logo) beheert u uw persoonlijke gegevens en voorkeuren. Hier kunt u bijvoorbeeld uw klantgegevens wijzigen. Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke klantengegevens onder 'Mijn Sanidirect', dient u in te loggen met uw emailadres en wachtwoord. Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Na het invullen van het registratieformulier (welke u aantreft bij uw eerste bestelling), ontvangt u per email een bevestiging met uw klantgegevens. Vervolgens kunt u inloggen met uw emailadres en wachtwoord.

Registreren

Kijk voor meer informatie over registreren onder: Uw gegevens > Registreren.

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, klik dan in uw rechter bovenscherm op "naar de kassa". U volgt de instructies welke te vinden zijn onder "wachtwoord vergeten?".

Bent u nog geen geregistreerde klant, dan kunt u zich registreren als nieuwe klant. Om klant te worden, gaat u bij uw eerste bestelling 'naar de kassa', hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen in het registratieformulier. Klik onder "dit is mijn eerste bestelling bij Sanidirect" op de "verder met bestellen >>" button en volg de instructies.

Dit is éénmalig en nodig om ervoor te zorgen dat niemand misbruik kan maken van uw gegevens. Bij iedere volgende bestelling kunt u inloggen met uw emailadres en wachtwoord. Let op: U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. U dient deze 'aan te vinken', alvorens u verder kunt naar de volgende stap. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, klik dan op de link 'wachtwoord vergeten' en volg de instructies.

Uitloggen

Indien u ingelogd bent, maar geen bestelling heeft geplaatst, is het verstandig om uit te loggen. Indien u het browservenster niet sluit, kan een gestarte sessie in onze webshop actief blijven. Indien u uw computer onbeheerd laat, kan iemand op uw computer onder uw naam een bestelling plaatsen of uw gegevens wijzigen. Om uit te loggen gaat u naar 'Mijn Sanidirect' (bovenaan naast het Sanidirect logo) en klikt u op uitloggen. U wordt vervolgens uitgelogd. U kunt dan vanzelfsprekend op een later tijdstip weer inloggen.