Direct wat je zoekt, direct de laagste prijs

Winkels Wat kost je badkamer?
Trustpilot reviews
Schrijf een review

Beoordelen

Wij weten bij Sanidirect dat het kopen van online producten lastig kan zijn. Je hebt de producten immers niet in je handen wanneer je het koopt. Het is daarom belangrijk dat u met een goed en gerust gevoel de producten online kunt bestellen.

Graag delen wij onze ervaring van onze klanten met u. Zo kunt u met een goed gevoel uw product(en) naar wens bestellen bij onze webwinkel.

Uiteraard staat onze klantenservice altijd voor u klaar!


Verzonden op vrijdag 22-06-2018 De Haan
Beoordeling verkoopbeleid Sanidirect vestiging Leeuwarden

Vestiging Sanidirect Leeuwarden.
Bij de aankoop van een nieuwe badkamer zeer correct en vakkundig geholpen door uw medewerkster Samira Schijven.


Verzonden op donderdag 21-06-2018 Ro
Sanidirect Hoorn

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Nicky. Hij heeft mij uitstekend geadviseerd en ik heb nu eindelijk mijn droom badkamer gekocht.
Ik raad Sanidirect echt aan!!!!


Verzonden op woensdag 20-06-2018 Ferry Tunnissen
Vriendelijke en deskundige hulp.

Vriendelijke en deskundige hulp.
Ook als er problemen zijn


Verzonden op woensdag 20-06-2018 W.F. Tostmann
Positieve ervaring met Sanidirect

Positieve ervaring met Sanidirect

In juni 2 jaar geleden bestelden we een badkamer bij Sanidirect in de Megastores te Den Haag. We werden geholpen door een prettige medewerker, die ons goed van advies diende. We genieten nog elke dag van onze nieuwe badkamer.
Helaas, enkele weken geleden vertoonde onze design radiator gebreken: de verflaag liet los. Ik stuurde in een middag een bericht, met enkele foto’s, naar de verkoper en werd de ochtend daarna opgebeld door de service afdeling van Sanidirect. Ze vroegen om wat aanvullende informatie, die ik heb opgestuurd. In de middag werd er een afspraak gemaakt om de radiator te vervangen, dus binnen ruim één dag!
Vandaag is de radiator vervangen door 2 prettige, correcte en competente medewerkers van Sanidirect. Uiteraard zonder kosten. Waarvoor hulde!
Ik hoop dat Sanidirect gaat gelden als standaard voorbeeld voor het afhandelen van klachten van klanten.

W. F. Tostmann, Leidschendam


Verzonden op woensdag 20-06-2018 Tom
Onjuiste communicatie en onvolledige levering

Samenvatting:
- fors vertraagde levering
- incomplete levering
- onjuiste communicatie
- afspraken over levering worden bij herhaling niet nagekomen

Toelichting:
Helaas bleek de levering van een wasbak een probleem voor sanidirect. Begin 2018 heb ik een wasbak van natuursteen besteld. De leverduur van dit product was circa 2 weken. Helaas bleek de partij natuursteen van onvoldoende kwaliteit en kon het product pas 6 weken later geleverd worden. Uiteraard heb ik er begrip voor dat een product niet geleverd kan worden indien de kwaliteit onvoldoende is. Sanidirect heeft hierover echter slecht, onvolledig en op sommige momenten onjuist gecommuniceerd. Tevens is er niet proactief opgetreden door mij te informeren over de levering van dit product. Nadat mij telefonisch werd verzekerd dat de levering binnen 2 weken zou plaatsvinden is de aannemer gestart met de verbouwing, helaas bleek ook deze termijn voor sanidirect niet haalbaar.
Het product is uiteindelijk circa 6 weken te laat geleverd en bleek bij levering incompleet te zijn; het bevestigingsmateriaal was niet geleverd.
Ook de nalevering was problematisch, telefonisch werd toegezegd het product binnen vijf werkdagen te bezorgen. Na 12 werkdagen was het product nog niet bezorgd.
Door de vertraagde levering zit ik inmiddels 5 weken zonder functionerende badkamer en heb ik 2 dagen vrij moeten nemen om producten te ontvangen die uiteindelijk niet geleverd werden. Tevens zijn de kosten voor de verbouwing opgelopen omdat de monteur en kitter beide terug moeten komen om de wasbak te installeren.

Sanidirect

Beste meneer,

Ik begrijp dat u zojuist contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat het betreffende artikel morgen bij u is. Uiteraard betreuren we het dat u op de wasbak heeft moeten wachten en willen nogmaals excuus maken voor de opgelopen vertragingen.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op maandag 18-06-2018 Ferdy
Sanidirect Tilburg

Mijn badkamer van Sanidirect wordt op dit moment geinstalleerd door m’n eigen aannemer. Tegels zitten er nu tegenaan, en een super combinatie in de winkel laten maken door de verkoper Tom.
Tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop!

Sanidirect

Beste meneer,

Wat goed om te lezen dat Tom uw zo goed heeft kunnen helpen bij het uitzoeken van uw nieuwe badkamer.
Nu nog even wachten maar dan kunt u er lekker van gaan genieten. Hartelijk dank en nog heel veel plezier in uw nieuwe badkamer.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op maandag 18-06-2018 Marijn Bontje
Kundig advies

Kundig advies, vriendelijke mensen. Absoluut geen gladde verkopers. Mensen die meedenken en ook later in het proces (tijdens het plaatsen bijvoorbeeld) altijd klaar staan om mee te denken. Top!

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Bontje,

Wat een prachtige beoordeling voor mijn collega's in de showroom. Deze zal ik dan ook zeker met hen delen. Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe badkamer.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zondag 17-06-2018 Remy
Meedenkende verkoper en redelijke prijzen

Aardige en meedenkende verkoper, die niet pushte om snel tot aanschaf over te gaan. Enige minpunt: desgevraagd antwoordde hij dat de gekochte doucheset niet waterbesparend zou zijn, maar dat blijkt helaas wel zo te zijn.
De geoffreerde prijs voor montage was belachelijk hoog, maar de verkoper bracht ons in contact met een prima zzp-er die de installatie voor een nette prijs goed heeft gedaan.
De artikelen zijn van redelijke kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Bij aflevering ontbrak één artikel, maar dat werd de volgende dag alsnog bezorgd. Minpunt daarbij was verder dat twee kwetsbare aluminium panelen onbeschermd/onverpakt werden geleverd.
En je krijgt van de firma Ben Mandemakers, waartoe Sanidirect behoort, maar 2 werkdagen om te reclameren over eventuele beschadigingen, terwijl die soms pas blijken bij installatie.

Sanidirect

Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Deze zullen we zeker meenemen in de toekomst. We wensen u nog veel plezier met de badkamer.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 16-06-2018 piet
Plezierig geholpen

Plezierig geholpen, alles volgens afspraak.

Sanidirect

Beste meneer,

Wat fijn te lezen dat we u zo goed hebben kunnen helpen. We wensen u nog heel veel plezier met uw badkamer.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op vrijdag 15-06-2018 Biliosa
Ontevredenheid/gekwetst

Ontevredenheid/gekwetst

Ergens in maart dit jaar een volledige badkamer + wc bij Sanidirect Den Haag (Megastore) gekocht. Hele fijne gesprek gehad met toffe medewerkers. Onze wensen met hen besproken en op basis hiervan werd ons een product geadviseerd die op onze wensen zou aansluiten.

Onze wens was om samen te kunnen douchen met een waterregelaar die daarvoor moest zorgen. Dus als je samen wil douchen dat, dat ook kon. En als je alleen wil douchen dat, dat ook kon. Twee douchekoppen en een regendouche aangeschaft en dit allemaal door een aannemer laten plaatsen.

Toen alles netjes klaar was (betegeld en al) en het water ging voor het eerst aan, bleek het systeem helemaal niet te functioneren, want er kwam of water tegelijkertijd uit de twee douchekoppen of alleen uit het regendouche. Dit was helemaal niet wat we hadden besproken.

Ik heb meteen contact opgenomen met de vestiging en vanaf dat moment heeft de verkoper het naar de aannemer afgeschoven, want volens hem heeft de aannemer het verkeerd geïnstalleerd. Hij verkoopt dit product al 16 jaar en heeft nooit klachten over gehad. Hij wist het zo zeker dat hij zijn collega’s van het hoofdkantoor moest bellen om na te vragen hoe dat systeem precies werkt.

zijn collega’s hebben aan hem verteld dat het niet mogelijk is om water enkel uit 1 douchkop te krijgen, zonder een EXTRA stop knop erop te monteren. Maar hij wist zeker dat het wel mogelijk was zonder een stop knop. Maar goed, ook toen gaf hij aan dat het aan de aannemer ligt, want men heeft het volgens hem niet goed aangesloten. Ook al hebben zij het goed of niet goed aangesloten, het alleen staan douchen en of samen staan douchen is niet mogelijk. Want het water komt tegelijkertijd uit twee douchekoppen!

Ik heb een aantal tegels eraf gehaald want, dat systeem moet eruit. En er moet eentje in komen die wel op onze wensen aansluit.

Dit zorgt dat er extra kosten gemaakt moeten worden. Nieuwe water systeem en maak kosten. Dit allemaal naar aanleiding van een verkeerde advies en verkeerde verkochte product vanuit sanidirect. Zij willen alleen de materiaalkosten vergoeden terwijl het een totale plaatje is. Waarom moet ik als consument/leek überhaupt voor de kosten moeten draaien?!!

Ik vind dit belachelijk en onprofessioneel, enige wat ik wil is dat men de verantwoordlijkheid neemt en aangeeft dat men verkeerd heeft gehandeld en dat men de totale kosten opzich zal nemen.

Ik zit momenteel met een half gebroken badkamer, waar ik met een kind van 3 jaar oud en mijn vrouw moet staan douchen over een week of 2. Ik ben sinds 30-5-2018 hiermee bezig en ik zie steeds geen vooruitgang. Dit is tevens ook de reden waarom ik het via deze weg doe.

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Biliosa,

Ik vind dit uiteraard heel jammer om te lezen. Ik ga dit intern overleggen en we komen er bij u op korte termijn op terug.

Met vriendelijke groet,

Wendy de Jong - Webcare Sanidirect

932 items
10 20 50
Vorige