Direct wat je zoekt, direct de laagste prijs

Winkels Wat kost je badkamer?
Trustpilot reviews
Schrijf een review

Beoordelen

Wij weten bij Sanidirect dat het kopen van online producten lastig kan zijn. Je hebt de producten immers niet in je handen wanneer je het koopt. Het is daarom belangrijk dat u met een goed en gerust gevoel de producten online kunt bestellen.

Graag delen wij onze ervaring van onze klanten met u. Zo kunt u met een goed gevoel uw product(en) naar wens bestellen bij onze webwinkel.

Uiteraard staat onze klantenservice altijd voor u klaar!


Verzonden op donderdag 21-02-2019 dieuwke burema
Erg tevreden over badkamer

We zijn erg tevreden over de badkamer, en de klantvriendelijk van jullie medewerkers! Goed geholpen bij het uitzoeken, en ook toen we tegels te kort kwamen lag er een doos met dezelfde tegels in magazijn deze konden we zo meenemen.

D. Burema

Sanidirect

Beste Dieuwke,

Wat fijn te horen dat de badkamer af is en vooral dat we zo goed hebben kunnen helpen!
Heel veel plezier nog met de nieuwe badkamer.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 9-02-2019 Eijk
Door alle medewerkers goed geholpen bij…

Door alle medewerkers goed geholpen bij binnenkomst een goed gevoel.

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Eijk,

Wat een prachtige beoordeling, waarvoor hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op maandag 4-02-2019 A. Korporaal
Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Korporaal,

Hartelijk dank voor deze korte maar krachtige review!

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 2-02-2019 En E. Rem
Sanidirect Heerhugowaard

Erg tevreden hoe wij geholpen zijn, over de bezorging van de badkamer en de producten. Goeie uitleg gehad en berit uit Heerhugowaard erg leuke verkoopster. Prima bedrijf erg tevreden

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Rem,

Wat een mooi compliment voor onze collega's in de showroom. Ik zal deze prachtige review dan ook zeker met hen delen.
Hartelijk dank en nog veel plezier met uw nieuwe sanitair.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 2-02-2019 c.horst
leuk bedrijf klant vriendelijk

leuk bedrijf klant vriendelijk

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Horst,

Super om te lezen dat u zulke leuke ervaringen heeft gehad met mijn collega's in de showroom.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 2-02-2019 P.huurman.
Behandeling.

Klant vriendelijk.
Goede producten.

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Huurman,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op maandag 28-01-2019 sarita
Alleen klantcontact in de winkel was prettig.

Klantcontact in de winkel was prettig. De verkoopster heeft mij geholpen met het samenstellen van de badkamer.

Groot nadeel van Sanidirect is dat je maar 2 dagen de tijd hebt om het artikel te controleren op fouten. Hierna mag het niet geretourneerd worden. Mijn aannemer zou pas een week later beginnen. Nu moest ik alle dozen openen en controleren. Erg onhandig. De meeste bedrijven geven je nog 1 maand de tijd.

En als het meubelstuk toch niet bevalt of niet juist past in je badkamer dan kun mag je het ook niet terugsturen. In mijn geval had ik een tegenvaller met de muur van de douchecabine. Hierdoor moest er een andere constructie bedacht worden en verloor ik 20 cm ruimte. Met als gevolg dat mijn badmeubel te breed/lang uitviel en de ruimte naar het toilet erg smal is geworden. Er valt dan niets te bespreken met Sanidirect. Je moet het maar zelf verkopen op marktplaats. Het gaat hier om een standaard meubilair, geen maatwerk. Hierdoor beveel ik Saniderect niet aan. Ik zou liever bij een bouwmarkt een volgende keer mijn spullen halen. Daar kun je het terug brengen als het artikel nog netjes in nieuwstaat is. Ik had bewust gekozen voor een erkend badkamerzaak, was uitgegaan van goede kwaliteit en service. En vooral dat laatste is mij zwaar tegengevallen.

Sanidirect

Beste mevrouw,

Jammer om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Het is zeker niet onze bedoeling u dit gevoel te geven echter we kunnen buiten de reclamatieperiode geen artikelen meer retour nemen of ruilen. In dit geval heeft u dit ruim buiten deze reclamatie termijn gemeld en kunnen we geen kosteloze oplossing aanbieden. Wel kunnen we tegen een coulante prijs andere kasten leveren.
Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken dan vernemen we dit graag van u?

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zondag 27-01-2019 rien Slingerland
goeie tent!!

prima service, prima materialen en deskundige verkopers!!

Sanidirect

Beste meneer Slingerland,

Goed om te lezen dat mijn collega's in de showroom u zo goed hebben kunnen helpen met het uitzoeken van de badkamer.
Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 26-01-2019 Xander
Slechte klantvriendelijkheid

De bestelde badafvoerplug (€50) bleek niet te passen. Dit was mijn fout. Omdat de aannemer pas na 3 weken aan de slag ging, kwamen we hier pas laat achter. Ik heb een andere badafvoerplug (€90) besteld bij Sanidirect met de vraag hoe ik de andere bestelling kon retourneren ( 3 en halve week na aankoop).
Dit viel volgens de klantenservice buiten het protocol van de 2 weken retourzending periode. Er kon niet van af geweken worden door de klantenservice, maar er kon ook geen overleg plaatsvinden of er met redelijkheid naar de situatie gekeken kon worden.

Sanidirect

Beste Xander,

Zoals aangegeven in onze voorwaarden heeft u bij een internetaankoop 14 dagen om zonder opgaaf van reden te retourneren.
Hierna nemen we geen artikelen meer retour. We begrijpen dat dit voor u vervelend is echter hier kunnen we niet van afwijken.

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect


Verzonden op zaterdag 26-01-2019 Grootveld
De voorlichting in Almere en Utrecht is…

De voorlichting in Almere en Utrecht is goed, maar in Hilversum onvoldoende.

Sanidirect

Beste meneer/mevrouw Grootveld,

Uiteraard vinden we het jammer om te lezen dat u wisselende ervaringen heeft gehad in onze showrooms.
Mochten we in deze nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dit graag van u?

Met vriendelijke groet,

Wendy Kuiper - Webcare Sanidirect

1035 items
10 20 50
Vorige